Dribe søger kandidater til at besætte stillingen som Customer Care Consultant – Fuldtid. 

Reference: Kundeservicechef
Afdeling: Customer Care Team

Dribe søger en Customer Care Consultant til vores kontor i Søborg. Som Customer Care Consultant er det din fornemmeste opgave at yde vores medlemmer og leads den bedst mulige service, imødekomme deres behov og overgå deres forventninger. 

Arbejdsopgaver

  • Assistere medlemmer som skal hente og aflevere biler. 
  • Besvare kundehenvendelser via chat, e-mail, telefon og sociale medier. Eksempler på henvendelse kan fx vedrøre:
    • Brug af app.
    • Skade på bil.
    • Vejledning omkring valg af bil.
    • Faktura.
  • Onboarde nye medlemmer.
  • Fremvise biler til medlemmer, som ønsker dette.
  • Håndtere eventuelle klager, og sikre effektiv behandling med fokus på en god kundeoplevelse.
  • Deltage på events.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Kompetencer

Du kommer fra en kundeservicefunktion og kan godt lide at have flere bolde i luften. Interesse og kendskab til biler er en fordel, men ikke et krav Det vigtigste er din indstilling til kundeservice og dit engagement. Du er ikke bange for at tage fat og lære nye systemer. Vi skal nok sørge for at lære dig grundigt op. 

Du er udadvendt, god til at lytte og tale med mennesker. Din tilgang til utilfredse kunder er positiv. Vi skal lære af vores fejl for at kunne rette op på dem. En klage er en værdifuld indsigt, og med dine stærke kommunikationsevner mestrer du at gøre utilfredse kunder, tilfredse.

Du er omhyggelig og søger løbende at optimere processer for at overgå kundernes forventninger med høj kundeservice.

Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Du er rutineret bruger af Office-pakken og har erfaring med sociale medier. Du har kørekort.

Om Dribe

Dribe er udviklet af Semler Innovation, og er en ny og fleksibel måde at have bil på. Her abonnerer du på din bil, i stedet for at eje eller lease den, og al administration foregår via Dribe-appen. 

Som Dribe-kunde har du altid adgang til de nyeste biler, og der kommer hele tiden nye til. Du optjener loyalitetspoint, som bl.a. kan bruges til betaling af ekstra køretøjer til særlige lejligheder. Når du har optjent nok point, opnår du flere forskellige fordele, som nedsat selvrisiko, gratis levering og bilvask.

I dagens Danmark kommer vi ikke udenom, at folk har brug for en bil til at komme fra A til B. Dribe’s mission er at kunne tilbyde en bil der passer til kundens nuværende behov, samt at kunne tilbyde en anden bil, når dette behov ændrer sig. Vi ønsker at tilbyde vores kunder at kunne vælge mellem biler, der har et mindre CO2-aftryk end alternativerne. Vores fleksible koncept understøtter, at vores kunder ikke har bil, når behovet ikke er til stede.

Ansættelse og arbejdstid

37 timer per uge med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdstiden er fra kl. 10-18, med mulighed for lidt fleksibilitet. Tiltrædelse snarest muligt. Ansøgning og eventuelle spørgsmål sendes senest den 07/5-2021 til Nini Petersen, Kundeservicechef, nlp@dribe.dk.

Læs mere om Dribe på www.dribe.dk

Privatlivspolitik for jobansøgere hos Dribe