
Når uheldet er ude.
En bil, der ikke kan køre, er ikke noget værd. Derfor gælder det om at få hurtig hjælp og kunne komme hurtigt videre. Herunder finder du alle relevante kontaktoplysninger på alt fra værksteder til vejhjælp.
Skade.
Anmeld skaden på din bil hos Codan Forsikring på tlf. 33 55 52 38
mandag til fredag fra kl. 8.00-14.00.
Anmeld skade online: 24/7
Hav bilens registreringsnummer og billeder af skaden klar i forbindelse med fx et uheld. Hvis der er en modpart involveret, skal du få modpartens navn, kontaktdetaljer, registreringsnummer og evt. et billede af kørekort.
Når du har anmeldt en skade, kontakter Codan herefter hurtigst muligt det nærmeste værksted. Herefter er det værkstedet, der kontakter dig direkte og aftaler det videre forløb. Det vil også være værkstedet, der kan hjælpe dig med en lånebil.
Ring til :Dribe
Så kan du altid ringe til os, og vi hjælper dig.
Stenslag.
Kontakt Carglass på tlf.: +45 45 20 40 30
mandag til fredag fra kl. 7.30 – 17.00.
Hvis der er tale om et stenslag, der kan repareres, er der ingen selvrisiko. Derfor er det vigtigt, at du får repareret stenslag hurtigst muligt, så du mindsker risikoen for revnedannelse. Hvis stenslaget kræver, at hele ruden skal skiftes, er selvrisikoen på 1.000 kr.
Ring til Carglass
Så kan du altid ringe til Carglass, og de hjælper dig.
Har du problemer med at starte?
Vil din bil ikke starte fx pga. batteriproblemer, skal du kontakte :Dribe Customer Care på tlf. 70 23 74 23 mandag til fredag fra kl. 08.00-16.00 og i weekenden og på helligdage fra kl. 10.00-15.00.
Oplever du problemer uden for :Dribes åbningstid, skal du kontakte dit bilmærkes mobilitetsservice.
Audi:
Skoda:
SEAT og CUPRA:
BMW:
Volkswagen personbil:
Volkswagen varebil:
Som udgangspunkt vil mobilitetsservice forsøge at hjælpe dig videre med det samme. Kan bilen ikke repareres på stedet, har du mulighed for at få en gratis lånebil i en begrænset periode.
Vejhjælp i udlandet.
Hvis du kommer ud for et uheld, bliver syg eller får problemer med bilen i udlandet, og mobilitetsgarantien ikke dækker, skal du kontakte SOS på tlf. 70 10 50 52. Vi anbefaler også, at du downloader SOS-appen, så de kan lokalisere nøjagtigt, hvor du befinder dig.
Ring til SOS service
Har du spørgsmål til :Dribe vedr. din skade kan du altid kontakte os.
Skriv til os
Aflevér altid dit Ride uden skader.
Der er nogle enkelte skader, der falder under en bagatelgrænse, som du ikke hæfter for, og dem kan du læse meget mere om her “Fair wear & tear guide”.
Alle andre skader skal altid udbedres, inden du afleverer dit Ride tilbage til os.