dribe-vejhjaelp-skade

Når uheldet er ude.

En bil der ikke kan køre, er ikke noget værd. Derfor gælder det om at få hurtig hjælp og kunne komme hurtigt videre. Herunder finder du alle relevante kontaktoplysninger på alt fra værksteder til vejhjælp.

 

Skade.

Anmeld skaden på din bil hos Codan Forsikring på tlf. 33 55 52 38
mandag til fredag fra kl. 8.00-16.00.

Hav bilens registreringsnummer klar og billeder i forbindelse med fx et uheld. Hvis der er en modpart involveret, skal du få modpartens navn, kontaktdetaljer, registreringsnummer og evt. et billede af kørekort.

Codan guider dig igennem det videre forløb og henviser dig til et værksted, hvor du kan få din skade udbedret, og sørger typisk også for en lånebil.

Ved væsentlig skade, ulykke eller havari skal du endvidere informere Dribe telefonisk på tlf.nr. 70 23 74 23.

Stenslag.

Kontakt Carglass på tlf.: 45 20 40 30
mandag til fredag fra kl. 7.30 – 17.00.

Hvis der er tale om et stenslag, der kan repareres, er der ingen selvrisiko. Derfor er det vigtigt, at du får repareret stenslag hurtigst muligt, så du mindsker risikoen for revnedannelse. Hvis stenslaget kræver, at hele ruden skal skiftes, er selvrisikoen på 1.000 kr.

Har du problemer med at starte?

Vil din bil ikke starte fx pga. batteriproblemer, skal du kontakte Dribe Concierge Service på tlf. 70 23 74 23 mandag til fredag fra kl. 08.30-18.00 og i weekenden og på helligdage fra kl. 10.00-15.00.

Oplever du problemer uden for Dribes åbningstid, skal du kontakte dit bilmærkes mobilitetsservice:

Audi:
Porsche:
Skoda:
SEAT:
BMW:
Volkswagen personbil:
Volkswagen varebil:
Alfa Romeo:

Som udgangspunkt vil mobilitetsservice forsøge at hjælpe dig videre med det samme. Kan bilen ikke repareres på stedet, har du mulighed for at få en gratis lånebil i en begrænset periode.

 

Vejhjælp i udlandet.

Hvis du kommer ud for et uheld, bliver syg eller får problemer med bilen i udlandet, og mobilitetsgarantien ikke dækker, skal du kontakte SOS på tlf. 70 10 50 52
Vi anbefaler også, at du downloader SOS-appen, så de kan lokalisere nøjagtig, hvor du befinder dig.

Har du spørgsmål til Dribe vedr. din skade, så kontakt Dribe Concierge Service (8:30-18 på hverdage og 10-15 i weekenden og på helligdage): 70 23 74 23 og info@dribe.dk

Aflevér altid dit Ride uden skader.

Der er nogle enkelte skader, der falder under en bagatelgrænse, som du ikke hæfter for, og dem kan du læse meget mere om her
“Fair wear & tear guide”.

Alle andre skader skal altid udbedres, inden du afleverer dit Ride tilbage til os.