Dribe stopper med at tilbyde bilabonnementer i Danmark

Det er med stor ærgrelse, at vi desværre må meddele, at :Dribe stopper med at tilbyde bilabonnementer i Danmark ved udgangen af sensommeren 2024.

Denne beslutning skyldes de seneste års inflation og generelle udfordringer på bilmarkedet, som har påvirket vores forretning negativt.

Sådan skal du forholde dig

Vi går nu i gang med en kontrolleret nedlukning, og vores biler vil løbende blive tilbagekaldt. Er du kunde hos Dribe, vil du have modtaget en mail med den seneste returneringsdato for din bil. Alternativt kan du se denne i appen under "Mit Ride", "Nuværende" og "Abonnementsdetaljer". Du skal derfor ikke gøre noget indtil denne dato. Bemærk, at du også vil blive informeret på mail, når datoen nærmer sig.

Er du i tvivl om noget?

Har du den mindste tvivl eller spørgsmål til processen, står vores Customer Care naturligvis stadig klar til at hjælpe. Find information her omkring åbnings- og telefontider her. Vi forstår, at denne nyhed kommer ubelejligt, og vi vil stræbe efter at sikre den bedste oplevelse for dig som kunde.

Har du brug for hjælp til at komme videre?

Vi vil naturligvis gøre vores bedste for at hjælpe dig videre på bedst mulig vis. Hvis du leder efter en lignende alternativ mobilitetsløsning, kan du kontakte os på digisalg@semler.dk eller på +4543224545.

Tak🧡

Vi takker på forhånd for forståelsen, og vi er dybt taknemmelige over at have haft dig som kunde.

Mange hilsner :Dribe-teamet