Forventet stand ved Drop off

Er du usikker på forventninger til din bils stand, når du returnerer den? Hos :Dribe har vi et Fair Wear & Tear-princip, men for gennemsigtighedens skyld, har vi opdelt stand og skader på bilen i to kategorier: "acceptable skader" og "ikke-acceptable skader".

Her kan du læse mere om vores Fair Wear and Tear politik.

Reparation af skader i kategorien ’ikke-acceptable’ faktureres til dig som bruger, jf. den gældende selvrisiko eller prislisten.

Gebyr og mulige ekstraudgifter

Vores brugsregler for bilerne er vigtige, og vi forventer naturligvis, at vores kunder overholder dem. Hvis ikke, kan der opstå omkostninger eller tab for os. Her er en oversigt over de værst tænkelige gebyrer, du kan risikere, hvis du ikke bruger bilen som tiltænkt.

Når det er sagt, er det vigtigt at understrege, at gebyrer ikke er og vil aldrig blive en indtægtskilde for :Dribe. Beløbene nedenfor er fastsat ud fra de direkte omkostninger, vi har i forbindelse med hver enkelt situation, eller de indirekte tab som følge af en bils manglende udnyttelse. For eksempel, hvis en bil afleveres med skader og skal på værksted.

Priser

Standardpriser for udbedring af mindre skader

Administrativ karakter

Hvis du misligholder bilen eller lejeaftalen

Prisændringer

Hvad dækker min forsikring?

Din forsikring inkluderer kasko- og ansvarsforsikring, men du hæfter selv for skader op til selvrisikobeløbet. Selvrisikoen er dog begrænset til maksimalt 5.000 kr. pr. skade.

Selvrisko på 5000 kr.

MinBil App Screenshot

Assisteret inspektion

Vores service "Assisteret inspektion" er til dig, der gerne vil være med gennem hele processen, når vi gennemgår bilen for skader. Processen er den samme, om du er til stede eller ej. Husk, at det kun er på lokationen i Søborg, du kan bestille en assisteret inspektion.

Sådan fungerer det

1

Planlæg inspektionen

Når du er klar til at returnere din bil, skal du booke en tid til en assisteret inspektion. Det kan du gøre direkte i appen under "Mit Ride" og "Assisteret inspektion".

2

Mød op på lokationen

På dagen for din assisterede inspektion møder du op på lokationen. Inspektionen tager cirka 30 minutter. Sørg for, at bilen er rengjort inden din planlagte aftale.

3

Personlig vejledning

Under inspektionen vil vores eksperter give dig personlig vejledning, besvare dine spørgsmål og sikre, at alle nødvendige trin bliver fulgt.

4

Detaljeret vurdering

Vores eksperter vil omhyggeligt vurdere bilens tilstand og notere eventuel slid og ælde, der er sket i løbet af dit abonnement. Denne vurdering vil blive dokumenteret i en omfattende rapport for gennemsigtighedens skyld, som du vil modtage efter inspektionen.

Få svar på dine spørgsmål

For at hjælpe dig med at få de svar, du har brug for, har vi udarbejdet en sektion med ofte stillede spørgsmål (FAQ), der indeholder en masse information omkring vores politik om bilskader.